ירושלים • ראש בראש

    דוד קורצווייל 1 Comment on ירושלים • ראש בראש
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים המכהן ניר ברקת והמתמודד מולו משה ליאון, נפגשו  עם סטודנטים במכללת הדסה והציגו את המצע שלהם לסטודנטים הירושלמים.

    ראשון הנואמים, ברקת, אמר כי הוא הביא להצלחה לעיר בנושא הדיור , הכלכלה והתעסוקה.

    "הגדלנו את תקציבי החינוך הצהרונים המסובסדים על ידי המדינה . אנחנו נגדיל עוד יותר את ההשקעות במערכת החינוך. בקדנציה הראשונה טיפלנו במאקרו. עכשיו בקדנציה שתבוא נתעסק בשכונות, בתחזוקה של העיר. נשקיע במיקרו באמצעות ובשיתוף המנהלים הקהילתיים".

    "אני עושה את התפקיד כמשימת חיים בעבור שקל בשנה. "המדינה נותנת אמון בירושלים ובעירייה המובילה אותה. אין לי ספק שבעוד חמש שנים נראה קפיצת מדרגה נוספת לעיר ירושלים".

    בהתייחסותו למתמודד מולו משה לאון אמר ברקת: "אין סיכוי לאדם לנהל משהו בהצלחה כשהוא בעל חוסר בהכרת המטארייה . זו לא הבעיה היחידה של הבחור מגבעתיים. תגיד לי החברים שלך ואומר לך מי אתה?"

    מה פתאום יש לליברמן ודרעי רצון להחליף את ראש העיר??? להם חשובים רק מינויים מינויים מינויים !! הם בעלי אינטרס לתפקידים הולילנדיים!!! הם רוצים אדם שהם יכולים לשלוט בו! אני לא מחויב להם! אני מחויב לכם! תושבי העיר!!

    ואילו משה ליאון המתמודד מול ברקת לא נשאר לדברים שאמר ראש העיר ואמר: "אני אשמור על הסטאטוס קוו בעיר. אני מתחייב שכל מה שפתוח בשבת יישאר פתוח.

    בהתייחסותו לשילוב החרדים אמר: "לא ניתן יהיה להקים קואליציה ללא חרדים. עלינו לחיות כולנו יחד".

    לאון נתקל ברגע מביך כאשר נשאל על ידי אחד הסטודנטים האם יסכים לוותר על משכורתו לעבוד בעבור שקל אחד כמו ברקת ואמר לסטודנט: "זה מה שחשוב לך? "אני מתכוון למשוך משכורת כמו כל ראש עיר. לפני שנכנסים למשכורת כדאי לבדוק כמה הוצאות יש ללשכה של ראש העיר הנוכחי ועל הדרך בה הוא מבזבז את כספי הציבור".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ר-ק ל-א ב-ר-ק-ת

      ראש עיר מרוויח הרבה [גם כסף] מעבר למשכורת… שווה לברקת לשחק אותה "לשם שמים", זה פרסומת בחירות ששווה מליונים…..
      לי זה לא משחק…
      הרבה צרות עשה בירושלים..
      הרבה נזקים…
      על כן דעתי..
      ר-ק ל-א ב-ר-ק-ת